Vill men vågar inte för vad som hände sist .

Hej!
Är inte på bra humör just nu är sjukt nere och deppig, vilket jag har varit nästan hela dan! Visst har det inte verkat som det för er? Nepp men man kan alltid le och skratta Men ändå må dåligt vet ni! Om jag inte sover snart så kommer jag göra något dåligt så bäst det då! Tänker inte blogga mer nu iaf för då skriver jag något jag senare ångrar för fuck My life! Eller kan ju förklara lite till rubriken! Jag vill sjukt gärna just nu men om det blir som sist så kommer allt bara bli sämre och då pallar jag fan aldrig prata med någon, be någon om något eller något sånt.. Men kan ju även skriva att kärleken verkar körd också?! Hojja fifan! Tur att jag ska va med Felicia hela dagen imon så då får hon försöka få mig på bättre humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0