vetvetvetvetvetvet..

Hejsan! inte bloggat på as länge vet!
men jag har inte haft nå internet och min app dampar sönder!
irriterande menmen!
sitter hos pappa just nu och tjillar medans dom är på kvantum!
ska kolla lite bloggar och sånt där nu!
tänkte bara slänga in ett inlägg så att ni vet att jag lever!
vi ser väl hur det blir me att blogga idag?
beror väl på om appen funkar?
får hoppas!
ska kolla film med mamma ikväll!
imorgon blire tjejkväll men några stycken?
jag kan skriva mera om det senare!
men trore var, Pi, Jenny, felicia, johanna sen vet jag  inte?
alice är ju såklart me eftersom det är hennes fest =)"
ska hem till mamma vid tio tiden ikväll iaf, då kanske kolla efter något att ha på sig?
men tror redan jag vet vad ;).
ska försöka fota bilder då men vi ser väl :)
har inga bilder på den här datan?
eller aa bloggar ju typ via tvn menmen!
har även läst ett kapitel av min bok, den är sjukt najs!
ska nörd läsa ut den så jag för börja med den andra på fredag nästa vecka!
men långtråkigt inlägg så byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0