fuck, you always have to be fake..

Hejsan!
Just nu sitter jag och skriver me några fina!
smsar och skype haha! är gå hyfsat bra humör också toppen eller hur?
fast en sak stör mig..
jag är så sjukt långsam på att läsa -.-'
asså har mycket mera än hälften kvar, älskar boken men vill ju börja med andra osv!
är iaf bara på sida 163 och det är 353 sidor..
haha fan vad ointresant liv jag har asså!
men det är väl den jag är!
Jag är väldigt ofta flummig efter tolv på kvällen!
Själv så tycker jag att jag har bra humor och så då!
jaja nu har jag ätit, fixar mitt löshår!
äntligen haha!
tänk göra det skit länge nu men inte äre klart ännu nu!
bet i nålen så lite av min tand låsnade så jag fortsätter med det imorgon istället!
haha nä men det gör inte så jätte ont i alla fall!
ajja ska fan snart sova, ska typ och grilla imorgon?
har inget bättre för mig, nä nu måste jag sova!
mår illa och har ont i magen :/.
haha roligt inlägg alltså!
men jaja..
Älskar er!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0