Tjabba!

Sitter och kollar tv nu! Haha har inte gått och lagt mig ännu, tror att jag ska sova på ett tag? Eller vakar med Felicia så aa. Haha älskar verkligen att sitta och kolla när folk skadar sig på tv hehe.. Eller bara vissa hehe ;)! Även nyss tvättat bort sminket, bytt om och borsta tänderna och allt det där vanliga man gör :)! Håller på att spy nu i två dar! Haha hatar tandkrämen dom har här den smakar föfan skit! Menmen måste man så måste man. Ska till mamma imon så då har jag bara en gång till att genom lida tandkrämen hehe! Nu spelas Justin bieber på radion som vanligt älska! Nä men det var Felicia som bad mig blogga så hoppas hon är nöjd nu. Men jag blir väckt vid elva eller tolv imon för dom ska byta spis eller något? Iaf så vill jag inte ligga och sova på soffan då! Kan ju säga att jag sover på soffan frivilligt också, haha skum man är. Men älskar soffan här, nog för att min säng är as skön men aa, nä sluta babla om det här nudå, men bjuder på två bilder, ps; statistiken äger fan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0