utan dig är inte livet som det var menat att va, försöker le men det finns ingen menning kvar..

Lisa Örn om Tillbaka!:

Jag sa ju att allt skulle bli bättre! Fick verkligen panik när du skrev sådär till mig ska du veta, ringde så fort jag bara kunde. Du vet att du alltid kan snacka med mig! Älskar dig också min underbara vän. Du kan alltid lita på mig, sviker dig aldrig hjärtat!! <3

Svar; förlåt, tack för att du snackade vett med mig, och du på mig, sviker dig aldrig heller hjärtat <3.


Heej!
sitter och smsar me folk, chattar på facebook, kollar tv!
tjockar mig med cola, power king och boost :)!
men ska sluta dricka osv för annars kommer jag inte kunna sova inatt :)!
imorgon ska jag vara med emma så vi ser hure blir med uppgrateringen!
men ska försöka!
men ska återgå till min cola nu och aa kanske sova?
men hejdå, känner mig riktigt jävla depp men det kommer gå över.
men hare bra, hoppas att ni mår bättre än mig!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0