mår så jävla fint!

mår fan skit bra! humöret börjar bli på topp och allt. fan länge sen jag var på bra humör. inte varit det på helva veckan ju! imorgon blire skoter, grillning osv men är nog hemma vid ett och duschar sen blire att vara med malin! skt nice ju! inte träffats på skit länge nu, typ ett år sen om inte mer! vi hade skit roligt sist! längtar! sen tänker jag även på hur jävla mycket jag har mognat det senaste halv året! har varit så sjukt mycket fjortis osv! men nu är det tjill och ibland kanske lite emo stile men det finns alltid orsaker till varför, men känner mig så jävla happy just nu! har även valt bilder till headern men ska byta för annars kommer felicia döda mig -.-! men får se vilka jag tar! men nää ska göra något vettigt av mitt liv och även börja planera lovet och ska försöka vara med några som jag inte träffat på länge, alltså även Malin. tror även att jag ska vara med Emma någon dag? kanske? nä men ska njuta av att vara glad för en gångs skull och tagga en ny vecka osv! är ju även sjukt glad över att ha fått träffa storsis (Hanna) <3. men hon åker ju hem på fredag ;´/. men ska kolla lite bloggar nu osv! ska umgås med emma på tisdag! alltså längtar jag till både imon och tisdag! tror att dagarna kommer vara fett najs! ska säkert planera in något på onsdag, torsdag osv! men jag bloggar mera senare ska duscha osv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0