facebook grejj

Carlie irakoze; känner inte så jätte bra men snäll och varit med några gånger :)

Nikee flygare; känner inte men söt och snäll :)

Erik thyni; känner inte så jätte bra men snäll :)

Salamat umadova; en snäll och sjukt rolig tjej som jag ska vara med på torsdag, söt äru också! :)

Alice öhman; en som jag varit med en gång och sjukt rolig och söt tjej :)

Filip pettersson; känner inte men söt och säkert snäll :)

Julia öhman; känner inte så bra men snäll och söt tjej :)

Jens vikman; känner inte men säkert snäll :)

Devin eliasson; snäll och söt kille, kanske lite jobbig ibland menmen :)

Martin hjärtström; känner inte så bra men träffats på ett disco en gång men snäll och söt :)

Lisa örn; snäll och söt tjej som alltid finns där för en, finns mycket mera jag kan skriva men en underbar tjej som jag hoppas kommer till gällivare snart, kommer alltid finnas där för dig det vet du! älskar dej , tusen hjärtan<3

Felicia johansson; jahap, vars ska jag börja? jag har bara kännt dig i ca 2 år men det känns som att vi alltid har varit vänner! jag är med dig nästan varje dag och jag vet att vi har haft våra bråk, även två väldigt stora bråk som gjorde att vi bröt kontaken men jag är glad att ha dig víd min sida och du sitter även brevid mig nu men det är en helt annan femma! älskar dig sjukt mycket och utan dig skulle jag inte stå här idag, eller jag sitter menmen. vi har bäst humor och du för mig alltid att skratta! du är även en som jag kan vara mig själv med och du betyder det vet du! jag kommer alltid att finnas där för dig om du behöver något! finns så sjukt mycket mera jag hade kunna skriva och det står på en lapp hemma hos dig en liten del av det, hoppar du hoppar jag det vet du. du är och kommer vara min vän ända in till döden och efter. älskar dig <3

Astrid regina; en som jag inte känner men har en sjukt bra blogg, även bra på att sminka osv! men söt och snäll :)

Gustav jakobsson; känner inte men säkert snäll :)

My henell; känner inte men söt och säkert snäll :)

Alexander johansson; en som jag har typ tappat kontakten med nu förutom när vi träffas på stan snabbt en stund. men snäll ibland och söt :)

Josefin oskarsson; en som jag snackade mycket med förut men snäll och söt tjej :)

Mellsan sannelind; en som jag varit med några få gånger, måste umgås nån dag, söt och snäll tjej :)!

Sara forss; känner inte så bra men snygg och snäll tjej :)

Emma flygel; en som typ hatar mig för tillfället iaf. men en som typ dissat mig några gånger och som jag dissade idag som typ är sjukt sur på mig. men typ en av dom roligaste jag träffat och har en sjukt bra humor, hoppas att vi kommer kunna lösa det här och sluta dissa varandra. men sjukt söt och snäll tjej iaf :)


Sebaztian larsson; lite jobbig kille ibland iaf. men annars äru en snäll och rolig kille men tyvärr så har du sämst humor.. :)

Anton mattsson; jobbig kille ibland men annars snäll men tyvär också sämst humor.. :)



tror det var alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0