blir fan sur.

fick en kommentar som jag tog bort i mitt videoinlägg förut!
asså kan ju börja med att säga att du kanske ska börja med att skriva dit namn och stå för vem du är?
eller äru feg? tydligen, men föfan stå för vad du skriver!
kan hur lätt som helst kolla upp vars du bor och det ändå!
nä men tänker ta lite av min tid och svara på kommentaren!
du vet själv vad du skrev så aa. kanske några hann se den också!
men iallafall så tycker jag att du fan ska sluta bry dig om hur fan jag sminkar mig!
det angår inte dig och vad jag säger i mina inlägg var inte något dåligt!
visst kanske jag inte sitta och skratta åt det men nu så gjorde jag det.
japp jag slösade lite tid på henne men det är väl min ensak.
mhm elakt sagt bla bla bla?
har inte så mkt mer att säga än Kbry?
du hade fått ett mycket bättre och trevligare svar och du förfan hade kunna skriva dit namn?!
stå för vem du är nästa gång!
tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0