sorry, balme it on me..

TjahTjah! ;)
igen behöver säga något, vet inte bloggat på ett halv år..
ajja nu skiter vi i det ;).
hahha älskar fortfarande att göra smile! ;)
vet inte riktigt vad jag ska skriva.. idag har jag inte gjort något vettigt.
vaknade halv 2 och då slog jag igång sex and the city 2 och sen sex and the city 1 xd.
vet inte varför men det bara blev så nu ..
sedan gick ja iaf och duschade och nu sitter jag här osminkad och rufsit hår xd
jag vet inte riktigt om jag ska göra en ny blogg som heter likadant fast på bloggplatsen ?
den är mycket lättare, eller devote..
men tror att jag blir kvar på blogg.se iaf ;)
men ska be min kusin göra en header och lägga in på bloggen, orkar inte själv så..
har as många header men vill inte ha dom, vet inte vrf men ajja..
ni kan få en bild på dagens outfits oxå sen :)
märkt att facebook tar över mitt liv xd.
nä men när jag e hemma iaf xd
om tanja inte is göra en header så blire


den

eller


den..
tror jag..

ajja nu kommer dagens outfit .. <3



tröjan är från gina tricot
jeans leggingsarna är från HM.

ajja måste erkänna att jag började kolla facebook o söka på låtar nyss
+
började städa mitt rum slarvit xd..

ajja jag har iaf tänkt ha dagens låt..
idag blire två stycken låtar..
 
http://www.youtube.com/watch?v=LUjn3RpkcKY&ob=av2e
&
http://www.youtube.com/watch?v=AKBwsGNtVxk
nöter ut.se..

såhär har gårdagen varit..
vaknade vid ett, chillade till 18;00
då vare stacken med häligt folk<3.
ajja det var det då..
tänkte att det skulle bli ett lånnggggttt inlägg eftersom jag inte bloggat på as länge xd. måste oxå göra svenskan sen, är redan sen med den xD.
ajja pappa ville att jag skulle hjälpa med maten nu..
så ska hjälpa han nu..
dagens mat blir tydligen köttbullar och mos! :D
bara för att jag älskkarrr mooosss<333

-JenniferJohansson'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0