26 November 2011 :)

TjahTjah bloggen! Just nu är jag nästan klar med att fixa håret.. har iaf plattat håret i en timme nu men orkade inte ha utsläppt så satte upp det ändå xd. just nu är jag iaf sminkat osv.. vet att jag skulle blogga när jag vaknade men orkade inte så kollade tv ett tag och sen duschade jag och kollade tv och sen drygat framför datan. jag ska även lägga ut bilder nu, om det funkar den här gången. men ska testa iaf. ska även kanske lägga ut lite bilder på mina hundar?.. hmm om jag is så göra jag det :) sitter fortfarande o plattar håret o ska ta någon bild o lägga ut på bloggen då :=).



Bosse som liten :)


Sisu, nu har han växt mera..


Rex (as göllig)<3

wtf det går inte ladda ner bilderna på bloggen på mej ?. men ajja för fixa det när jag fotat meeej med kameran !! ;D



Heejdå :)


-JenniferJohansson'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0