23 November 2011 :)

Heejj bloggen!! kom hem för ca 20 minuter sen men jag orkade verkligen inte blogga men jag hade inte så mycket till val nåmera, eller jo men kände mej tvugen.. det gick väldigt bra på utveklingsamtalet (stava?) även fast jag inte klarade SO, matte, Svenskan och till och med musiken x'D. det gick jätte bra på fysiken så jag är på något säyy väldigt nöjd. snart blir det nog möte med min SO lärare.. snart och snart kanske nästa vecka.. då ska jag iaf lärara mej lite mer om geografi eftersom jag värkligen inte är bra på det.. menmen måste iaf försöka.. jajja annars idag har jag inte gjort så mycket förutom varit i skolan såklart då.. på tekniken blev det väldigt, hmm, ja vet inte riktigt hur jag ska säga, drama? bråk? något sånt men jag pallade verkligen inte lägga mej i.. fick inte som vi ville iaf. hahah vi håller på med råttfällebilar.. våran är sämst. hade blivit bra om vi fick göra en smart sak ;)). då ska vi komma till dagens höjdpunkt.. vi var och hämtade en ny frys och jag följde med då såklart men iaf han som vi skulle köpa den av var typ hungrig eller något för innan tröck han as mycket mat i munnen och sen sa han en menning och sen tugade han VÄLDIGT högt och sa en menning och tugade HÖGT igen -.-. fifan vad irri asså. men ajja han höll på så hela tiden när vi var där. haha fifan vad tråkigt liv jag har xD. Kom just på att jag skulle skriva dagens låt och sånt, har inte lyssnat musik idag så vi tar bara någon gammal.. Hmm, vi säger Justin Bieber- One time. älskar låten förr, nu, alltid<3, fail men what ever.. haha jag var borta från min mobil i 10 min och har fem missade samtal av olika personer xD. lol men har inget vettigt att skriva.. iaf så glömde jag att skriva det men våran hund har opererats. tycker synd om han. aja ska äta osv nu o orkar it blogga


Heejjrrå :)


-JenniferJohansson'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0