21 November 2011 :)

TjOo bloggen!! as najs dag iaf ;). var inte med johanna.. men var med en annan kompis ;). as roligt köpte lite saker när vi gick på stan osv ;). vi träffade oxå någon som heter linus o två stycken andra ;). hahah jag och mina smile ;), hahah men iaf fattar jag inte hur jag kan vara så himla trött på kvällarna ;o.. ajja skit i det nu, men orkar inte lägg upp nå bilder, eller jo typ två stycken ;). imon har jag och felicia planerat dagens outfit och massa! bild kommer imon Ya0 ;). hahah kommer att bli as snyggt.. verkligen..  möte imon mm -.-. slipper idrott !! ;D MOHAHAHAHAHHAAH <3. ursäkta mina damp ryck.. ajja köpt en sjal, mössa, hårspray, lösnaglar osv idag ;). väldigt nöjd med mina köp ;)..... imon börjar 08;30 så blir att kliva upp vid 7 om jag verkligen is.. men måste fixa mej o massa så har fan inget väl.. hHAHAHAAHhAAHahaahhaha skämde ut mej idag.. just so you now, I LOVE U BBY ;-*<3. ajja tieep drygit.se att blogga just nu, min dag imon är först språkval (svenska/engelska) sendan äre idrott som gäller, eller nej, blir möte.. (as tråkigt igenom mej..) sedan har vi typ håll eftersom vi börjar lektionen nått i tolv och klockan tolv börjar våran friluftsdag och då ska jag vara på stacken.. där ska jag vara med Emma och felicia typ :). ajja nu vill alex att jag ska kolla på någon jävla sida vad jag vill ha i julklapp, ska kolla efter iphone skal.. vet inte om jag får en men hoppas!!!! ;D hade varit as rädd om den :D. ajja snart blir hon sur.. skulle kolla julklappar på internet tidigare idag men hon blev bara as sur så jag störk allt jag skrivit och gick ut därifrån.. (HAHAH?).. annars önskar jag mej mest smink och sånt :). ajja asså vafan fick stikor i ryggen idag -.- ont som fan men syrran fick peta bort dom men en pinsett xD. ajja snart blir hon sur så det blir inga bilder idag. mitt fel att jag är så lat xD. jag kanske bloggar imon på morgonen vi får se.. men outfiten kommer imon på dan :)


TjOoRrÅ!<3


-JenniferJohansson'


                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0