20 November 2011 :)

Tjah bloggläsare! om jag nu har några, har ju inte bloggat på ett halv år, otroligt om nån läser min blogg fortfarande, men måste få tillbacka mina läsare nu.. Snabbt blogginlägg nu då, jag ska snart ta och kolla Jersey shore, bah för att jag älskar det :). ajja är i alla fall as trött nudå, morgon dan blir då att vara med Johanna :). vet inte vad vi ska göra men säkert något roligt:). tieep halv sover nudå.. men medans det är reklam på jersey shore sen så ska jag göra ett snabbt blogginlägg och lägga ut bilder.. ska även hämnas på min syster för att hon lägger ut bilder på mej MOHAHAHAHA. ajja ska gå och ta ett glas julmust -.-!! vill verkligen inte ha det menmen, vill verkligen ha cola!! måste be pappa köpa. just nu orkar jag verkligen inte blogga nu menmen ...... kolla min systers blogg www.linaelminaalexandrajohansson.blogg.se .. hon är vädligt bra på att blogga eftersom hon bloggar nästan varje dah ! ;d. justefan ;o glömde göra svenskan, ajja göre imon när jag kommit hem, då är det ett måste, hojja blogginlägget blev långt.. ajja nu orkar jag serri inte skriva mer. ska försöka hålla mej vaken nu om ja kan..

                                        
                                                                       Tjahrrå :)
 

                                                                 -JenniferJohansson'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0