20 maj 2011,, dag 11 :D.<3

dag 11, någon som betyder mycket för dej/mej.<3


det måste ju bli klant (felli) (felicia emma ida johansson)<3.

Hejjsan nu sitter jag och bloggar och laddar ner bilder :D.
idag; först var det skolan och sen var jag med felicia och vi gick och åt på grillen.
där träffade vi jenny och johanna och sen gick vi och köpte energi dryck och sen chilla vid gungan på stan och massa, jagad av en person, träffat felicia´s mamma och gömmt oss bakom hennes mamma och hennes moster?.
sen så chillade vi lite och aa typ det, sen hem och äta och sen bara ta de lungt, och nu bloggar jag och e på spotify ;p. imon ska jag iaf på bion :D.
och jag ska sova hos pappa imon eftersom mamma och magnus ska till tjautjas och jag pallar inte fara dit ;P.
iaf så har jag typ nästan inte fotat nå men hittade lite andra bilder oxå, fast dom är inte nya :P.<3


dagen: nyss :)

felicia!<3. dagen; idag ;p.

dagen: vettefan ?

dagen: idag ;p.

tagen; vettefan ?

dagen; nyss.

tagen; idag ;P<3

lol ?. tagen; vettefan ;O<3

aja pallar inte blogga så hejrrå !<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0