Hejsan, 19 maj 2011.

dag 9.
någon du saknar.

<3333


dag 10.
någon du alltid kommer minnas :).

klant!<3.

Hejjsan !<3.
sorry att jag inte har bloggat men igår skrev jag ett långt inlägg men allt raderades så idas inte skirva igen, skrev idag i skolan men det kom inte upp ;o. iaf så e jag nu hos pappa och jag har varit med Felicia och vi bakade chockladbollar och massa, iaf så is jag inte blogga men bjuder på nåra bilder !<3.


snygga vi är asså !<3


en kväll att minnas!<3. hade svart hår ;o.

såg ut som ett sär ;o. bilden är tagen för ca ett årsen eller nå :P.

en dag som jag vill göra om !<3.

saknar att ha långt hår, nu ska jag spara mitt hår så att det blir långt ! :D<3.

ajja pallar ju inte blogga så dom här bilderna får räcka!<3
PS: Älskar dej felicia emma ida johansson!!!<3333.

Någon som vill med och foto nån dag ?. behöver serri mycket mera bilder!. annars har jag inga bilder att lägga upp ;o. iaf så ska jag vara lite foto galen nu så att jag får mera bilder :D. ajja sms eller komentera eller skriv på msn eller nåt om ni/du vill med och fota ;). måste iaf fota minst 5 bilder varje dag ;). får väl börja nu, ska gå och ta några bilder nu vettjah xd, Hejjrå !<333
pusspuss!!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0