Hejjsan :).

Hejjsan ;). nu sitter jag hemma och gör ingenting :D.
nu har jag varit med Pi och sen var vi typ med johanna och felicia ?.
ajja vi va med stan och gungade med dom xDDD. ( misstolka inte! ).
sen skulle Pi hem så jag drog hem tieep ;)<3,
iaf så har jag skola imon dåe -.-.l
efter den så blir det kanske vara med nån eller nåt, måste jobba ett helt kapitel matte i helg ;O!!!.
undrar hur jag ska hinna det, får välj kanske tråka i helg och jobba matte ''/.
ajja nu sitter jag och chattar på msn och bloggar och spotify då :D.<3.
asså jag har typ inget att skriva om ? ;o.<3
ajja bjuder på lite bilder nu iaf :)<3


Linda vi måste umgås ?!<33


jag på bussen till malmberget :).<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0