6 maj 2011 ;d.

hejjsan;).
just nu sitter jag hos pappa och chillar ;p.
igår så bloggade jag inte. vettefan varför inte menmen..
igår så var jag med pi och emil och köhler.. eller vi var tieep inte med dom nå mkt.
vi åkte till malmberget och dom var där och vi var där med dom i kanske 2 - 3 timmar eller nå sånt.
ajja. idag har jag varit på trummans förskola dåe. sen hem och chilla. ska kanske vara med pi snart ;p.
ajja bjuder på nåra bilder iaf ! ;d


älskar bilder!<3. det är felicia som har gjort den bara så alla vet !<3.
den är fan bäst!!<33.


!<3.


<3


Kommentarer
Postat av: Felli

kul och veta att du tycker om bilden xd <3

2011-05-08 @ 22:48:04
URL: http://johanssonthebest.blogg.se/
Postat av: Jennifer Emma Elin Johansson !<3

haha jo :)<3

2011-05-10 @ 08:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0