4 maj 2011

Hejjsan ;).
idag har jag inte gjort så jätte mkt ;).
föst mötte jag emma på statiol tjugo min i åtta.
sen drog vi till trummans dagis och hade prao.
haha jag läste sjukt mycke sagor ! ;).
dom var jätte söta. fast i början sög de ;).
sen drog ja hem och sen var ja med pi ;).<3
ajja vi gjorde massa.
sen drog vi hem till emil och hoppade stutsmatta med han och linus ;p.
sen kom även köhler och Rochelle (inte samtidigt).
det var iaf sjukt roligt ;D. sen väntade jag och pi med köhler på hans mamma sen drog man hem ;).
och nu sitter jag och lyssnar musik, smsar och bloggar såklart ;).
fast saknar även älsklingen ''/<3.
har skrivit en dikt igår men pallar inter lägga in den på bloggen ;D<3.
ajja bjuder bara på en bild nu ;).
ska snart till pappa och ta lite kläder av syrran xd. <3


ful men ajja ;d<3.
hejrrå !<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0