30 maj 2011

Hejjsan ;). just nu sitter jag och fotar lite ;). har kommit hem fot typ en kvart sen, idag så har jag varit med felicia och vi har varit hos henne typ hela dagen och haft lite damp ;P. hehe liten bus hund de där ju ! :D. skit hund nu måste jag gå och duscha ! xd. imon drar vi väl till lkab och där är jag med felicia och efter skolan vettefan?. kanske felicia om hon får/vill :D. haha idag har man ju sprungigt lite gran ;)). hhahaa tror jag ska gå och lägga mej snart, eller vid tio tiden ! är skitttt tröttttttt!! haha har tagit lite cam bilder :). lägger in nåra vettjah!!!!!! :DDDD
ajja vettefan det gick inte och jag pallar inte blogga ;). 

Till; du vet vem..
SVAR TILL KOMENTAR!; mm jag vet vem det är.. ne gillar två st andra sorry ;P. men asså det e inge fel på dej men vettefan xd. ajja ring helst inte mej, jag e tieep alltid upptagen eftersom jag typ alltid e med kompisar xD. ajja förlåt eller vad ? vet inte vad jag ska skriva/säga ;P.

''F''  (inte den som ni tror ;o.)
har älskar dej förut och jag älskar dej fortfarande! du är allt vill bara va med dej! tänker tillbaka till förut, kan bara älska dej bara dej, vettefan du kanske hatar mej men jag är ledsen! förlåt skulle fan aldrig gjort det! skulle aldrig göra om det om du inte vill det! ser du sjärnan i det blå? Ja den lyser för oss två!!!!! när jag ser dej vet jag inte vad jag ska göra? vill bara springa fram och håla om dej och aldrig släppa taget. du vet att jag inte kan älskar någon annan när jag är med dej! nu vet att jag inte gör slut, du vet att jag lever för dej, att du alltid kommer att finnas i mitt hjärta! jag vet att jag har lekt med andras känslor och ja jag vet att det är dumt, och att jag inte kan älskar någon på riktigt förutom dej! jag älskar dej så jävla mycket och ingen annan! det är bara dej jag vill ha så snälla säg ja! förlåt för att jag krossade dit hjärta! ska inte hända igen, jag lovar! men snälla ge mej en chans!!! vill bara att du ska vara miin och ingen annans!! kan inte håla tillbaka tårarna när jag tänker tillbaka! det var dom bästa månaderna i hela mitt liv! finns inga bättre! du hjälpte mej hela tiden när jag hade det svårt! när ..... dog så tröstade du mej! jag saknade dej på kvällarna, jag saknade dej varje gång jag var utan dej, men när jag var med dej så mådde jag bättre än bäst, visst jag var lite konstig, och visst jag lovade men jag vet inte varför jag gjorde det! visst jag hatar henne eftersom hon sa men jag kan inte ljuga för dej så jag säger bara en sak; Jag älskar dej så sjukt jävla mycket, för mej finns bara du!!!!<3<3<3<3<3. jag vet att jag inte klarar mej utan dej!<3.

asså jag får damp!!! nu är jag serri ''F'' är hela mitt jävla liv! jag vet inte vad jag kommer göra utan honom! märker att det inte hjälper att såra andra för att må bra, han är den ända jag älskat/älskar någonsin på riktigt! dom andra har jag gillat i ca 2 veckor och sen typ bah; hejrrå?! hehe lol men det är ju sant xDDDDD ;)<3.

brister ut i grått när jag tänker tillbaka, när det var vi och jag fick allt som jag önska! hur fan kunde jag bara slösa bort det bara sådär ? hatar mej själv just nu!!!! Jag har älskat dej ända sen jag såg dej och det vet du redan och det vet felicia kanske och Ante vet det!!! går inte att förklara hur mycket jag älskar dej, ända sen jag såg dej har jag vetat att det är dej jag vill ha! att ha dej i en underbar kram det.. det är det ända jag vill, jag vill/kommer aldrig aldrig att släppa taget!. men tack vare mej så hatar du typ mej?! Jag hoppas att du en dag kommer att förlåta mej och älska mej igen! jag vet att det var jag som gjorde fel, jo jag vet och jag skulle vilja ha det ogjort! det är min högsta önskan, att det blir vi två igen och att du aldrig kommer släppa taget! dte är du som får mitt hjärta att fortsätta slå! som får mej att årka! snälla jag älskar dej ju!!!!!!!!!!!! ILY ILY ILY ILY ILY ILY ILY ILY!!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0