19 maj 2011 <3

dag 9.

min älskade rex!<3.

dag 10.

en person du alltid kommer att minnas.


felli, kommer aldrig att glömma dej!<33

Hejjsan nu blir det ett snabbt inlägg för jag är i skolan. igår gjorde jag ett ganska långt inlägg men allt for bort, la även i bilder men ajja. bjuder på lite bilder iaf !<3. sitter här i skolan med min älskade lilla klant ;D<3



hahah!!!<33

älskar dej!<3

älskar dej!<3.


älskar dej!<3


haha bwt? den blev liten ;o.

ville bara säga att jag älskar dej :D<3.
snygga vi är asså !<3
hehe nu sitter jag och klant och gnaggar på våra idomin tuber.
ajja nu e klant lite knasigg !!!! ;OO.
ajja hejrrå !<3.
kolla hennes blogg!!!!!!   www.johanssonthebest.blogg.se  !!!.
FAN OXÅ!! NU FICK JAG HIKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PUSSPUSS HEJRRÅ!!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0