29 maj 2011

Hejjsan! just nu sitter jag och chillar hos pappa ;P. pallade inte vara hos mamma för hon e ändå bara på jobbet :P. iaf så tog jag med min dator till pappa som jag inte förstår varför eftersom jag redan har en dator här hos pappa ;). iaf så har jag ju inte bloggat, vettefan varför menmen, ihelg så har jag iaf varit med Pi och först sov hon hos mej och sen jag hos henne och sen har jag varit hemma sen där vi två tiden ;o. mamma ringde hem mej :(. iaf så vettefan vad jag ska göra nu ? ;p. just nu ser jag att min nya dator är lite sne! ;o. haha bosse vill vara med xd. ne men han är beroende av mej ;P.  fast nu gick han määhhh xd. iaf så tror jag att jag ska skaffa skype ;). vet inte riktigt men trore ;). jag har inte så mkt att skriva nu men aa det händer inte så mkt idag ;P. i veckan vettjah då inte vad jag ska göra, onsdag så har jag ledigt och kanske torsdag ? ;D. om nån vill nåt så smsa 0705467641 eller ring eller be mej ringa ;););););). amen is inte blogga ;).
KOMMER ATT HA EN BLOGGPAUS SÅ BLOGGAR BARA LITE DÅ OCH DÅ ;)<3. Hejjråå :D<3.

Kommentarer
Postat av: du vet vem

asså gillar du ens mig längre ? :( :( :(

2011-05-29 @ 20:33:34
Postat av: Jennifer ;P

Nepp :D

2011-05-30 @ 18:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0