25 maj 2011.

det stog inte med nån dag 15 ;o.
iaf så dag 16 då. din/min mobil.


den här har jag haft nu i tre dagar, annars har jag haft denna

:).
dag 17, dom du umgås mest med.

felicia.

Pi :)

och tieep mina.
fast de e fler med is inte nu ;P.


Hejjsan. just nu sitter jag och gör ingenting. jag slapp skolan idag eftersom jag/ nästan alla i klassen jobbar in pengar ist. jag har fått städa mitt rum och damtorka några skåp :). nu ska jag ta och äta frukost xd. eller det blir de eftersom jag itne har ätit något ännu ;). jag vaknade vid ca 10 tiden och somnade vid ca 2-3 tiden :). ajja snart, efter jag har ätit och det så ska jag och mamma gå på stan och sen ska jag köpa, kläder, skor, jacka och kanske en ny dator om den som jag vill ha finns kvar :P. efter det så vettefan vad jag ska göra. det är ju bradagen idag så ska väl möta felicia och vi ska vara på skolan vid 10 minuter i fem ;). aja nu ska jag iaf ta och äta något och pallar inte blogga. och jag har fyllt på kortet just so you now it ;).<3. fyllde på med 300 kronor och då står det ju att man ska få gratis sms för hela året! men man fick 5000 gratis sms för hela året! omg!!! kommer inte klara det, men jag fyller på varje månad ändå så kbry ;)<3. ajja sms om det e nå ;). Hejjrå !<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0