25 maj 2011.

Hejjsan ;). just nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem och då ska jag nog ladda ner en film på ett usbminne ;). ihelg så ska ju Pi sova hos mej, hela helgen ;). jag tänkte att vi ska sitta och titta paranormal activty 1:an och 2:an. idag så var det ganska drygt ;P. men ajja pallar inte skirva om det. imon har vi nån tema dag ?. med cyklar så shit vad tråkigt det kommer att bli. imon så blir det skola och sen på stan o shoppa med mamma och sedan så blir det nog att vara med Felicia :). imon börjar jag tieep kvart över åtta ;). ajja pallar inte blogga nå mer ska fixa det där med filmen och de nu ;D. snart ska jag väl till mamma oxå ;). Hejrrå "<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0