2/5-11

Hejjsan.
idag har jag varit i skolan o tråkat.
efter skolan dra och köpa enegi dryck o massa.
sen ut och äta med felicia. sen tieep massa.
träffa linus och emil och dra till han och hoppa stuttsmatta och sen tieep vara i hans rum xd.
sen hem och snacka i mobilen ;). sitter nu här och snackar med .... och är sur..
asså jag ÄLSKAR dej sjukt mycket men jag har lätt för att tappa intreset sorry.
men än så länge så älskar jag dejh sjukt mycket och tror att jag alltid kommer göra det!!!!
du fattar inte hur mycket du betyder för mejh !!<3<3
sry om jag är sur nu.. vettefan vrf menmen ;'(
iaf så e jag depp och pallar fan heller inte blogga så hejrrå ..... ;p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0