23 maj 2011 <3

dag 14, en du inte träffar så ofta.


de e väl linda !<3. måste fan umgås!<3-

Hejjsan :). just nu sitter jag och bloggar och e på spotify och msn ;). iaf så vettjah nog vad jag kommer göra idag. efter jag har skrivit klart inlägget och lagt in det så kommer jag lysssnar musik i en liten stund, efter det så kommer jag gå och sätta mej vid tv:n och räkna matte! jag måste hinna ett kapitel på den här vecka! så går det väl om man inte jobbar i skolan xd. sen så kommer jag sluta räkna matte efter ett tag för att jag inte fattar. när magnus kommer hem så kommer jag be honom om hjälp men sedan ändå inte fatta nå xD. sen kommer jag att räkna nåra till tal i matten och sedan kanske ta och äta någonting, kanske till och med slägga in ett snabbt inlägg senare. efter det så kommer jag att kolla lite mer tv och räkna mera matte^^. det kanske var två kapitel xd. ajja skit i de ;P. efter det kommer jag nog att gå in på mitt rum och chilla vid tv:n och kolla bb ;). jag har märkt att alla brukar kolla det nu xd. det är ju ganska bra iaf :D. sen kommer jag nog att somna. igår/idag somnade jag vid ca 04:45. sendan vaknade jag ? vettefan vad klockan var menmen. vid nio tiden på morgonen så hade vi idrott och felicia och pi sprang 1,5 km och johanna 1 km men hon har asma (stava?). jag var med i brännboll men det sög!. jag sprang runt ett varv och sen pallade jag inte mer, så jag och felicia kollade på medans de andra fick springa där och hålla på, sen gick vi iväg och var borta i ca 10 minuter, kanske mer ;o. vi båda var helt slut och hade ont i huvet och mådde illa!. efter det så gick vi tillbaka och vi frös som fan! vi satt och frös i ca 15 minuter och sen gick vi och byte om och de. efter ca 5-10 minuter kom alla andra^^. sen har det inte hänt så mkt, på bilden så fick jag damp på mitt papper eftersom det blåste iväg hela jeffla tiden ;P. haha jag och felicia tog ett snack med ..... ... haha han var inte så tuff nå mera! ojjojj nästa gång han säger nå så kommer jag och felicia nog att slå ner honom! iaf så kommer han snart att ångra sig. fast han vet inte vad som väntar!. Haha man ska fan inte kaxa med Felicia och Mej !. då borde man vara jävligt rädd sen!!. tihihihih han vågade inte slå mej thihihihih x). imon blir det att vara med Felicia och i skolan så blir det oxå att vara med felicia. vi tar hand om godisburken med nåra till på bra-dagen. så imorgon så far vi alla till dollar och köper godis =). eller vi cyklar ;).
allt de blir på skoltid :). haha det är bara skönt att få slippa skolan :D.<3. ajja nu ska jag väl ta och börja jobba lite matte xd. inte för att jag vill eller så men jag måste ''/. det blir inga bilder idag heller ;P. sorry men jag är inte så pigg på att ladda upp bilder!. men iaf så NU ska jag få matten överstökad! föst chatta med pappa. hejjrrå!<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0