22 maj 2011, inlägg två ;P.<3

Hejjsan :). just sitter sitter jag och lyssnar musik. idag så har jag varit jätte lat har jag märkt. har även märkt att jag inte har pengar på telefon eller nå sms kvar!!!!! iaf så ringde jag mamma och frågade om hon hade kunna fylla på mitt kort, men hon sa att jag får vänta nån dag!. det kanske är för att jag har slösat så himla mkt pengar nu xd. är även ganska less eftersom jag har världens jävla hosta! känns som att jag ska hosta upp halsmandlarna!. iaf så kanske det blir skola imon, beror på min hosta och hur förskyld jag är!^^.  ajja just nu läser jag lite bloggar m.m. iaf om nån vill mej nå så finns jag på msn nu eller ring !. kom på att det är bra-dagen på onsdag?. jag tror att det är på onsdag iaf. blir inga bilder sorry. ajja vi får se om jag bloggar senare, hejrrå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0