22 maj 2011.

Dag 1 - En bild på dig själv
Dag 2 - Din/Dina bästa vän
Dag 3 - Dagens outfit
Dag 4 - En du aldrig vill förlora
Dag 5 - Din favoritglass
Dag 6 - En person som alltid får dig må bra
Dag 7 - En dag du aldrig glömmer
Dag 8 - En bild från den här veckan
Dag 9 - En person du saknar
Dag 10 - En person du alltid kommer att minnas
Dag 11 - Något som betyder mycket för dig
Dag 12 - En person som betyder mycket för dig
Dag 13 - En gammal vän
Dag 14 - En du inte träffar så ofta
Dag 16 - Din mobil
Dag 17 - På dom du umgås mest med
Dag 18 - Något du gillar
Dag 19 - En nyfunnen vän
Dag 20 - bästa stunden i ditt liv

dag 11

något som betyder mkt för dej.
har ingen bild men min mobil ;). hade råka ta någon som betyder mkt för dej ist förut.

dag 13.
en gammal vän.


det måste väl bli hanna, vi är typ vänner fortfarande men vi är inte med varandra nåmera, fast vi snackar ju ;)

Hejjsan ! jag sa ju att jag skulle blogga igår, men bloggen började dampa!. iaf så var jag på pappas jobb från klockan 22':00 och kom hem vid 1:00 på ett ungefär. sen dess chillade jag och spela wii med syrran ;p. sen gick jag och la mej vid halv 4 tiden ;P. och jag vaknade för ganska länge sen xd. nu sitter jag och chattar med sötaste och bästa kusinen Tanja, fönderar om man ska åka till kiruna nån helg, asså hon bor där ;p. ajja nu is jag inte skriva nå mera. ska gå och ladda telefon, om nån har skickat sms eller ringt så sorry har inte haft batteri och har inte idas sätta den i laddan ;P. det blir inga bilder idag eftersom jag inte har laddat ner dom än. ajja hejrrå!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0