21 maj 2011<3.

dag 12, en person som betyder mkt för dej :D<3.


det blir väl felicia "!<3.

Hejjsan, nu sitter jag och bloggar, försöker skynda mej lite. måste bli klar innan klockan sex :). haha vettefan vad man ska tro ?. tror tieep inte att världen kommer gå under menmen alla tror väl olika. iaf så har jag typ chillat idag och varit på bio med syrran, bion sög serri !!. ajja kollat bion i 3D det sög oxå!. vettefan vad jag ska göra ikväll ?. sover iaf hos pappa som ni kanske vet :P. ajja jag har inte så mkt att skriva om eftersom jag inte har gjort så mycket idag. ajja bloggar väl imon, om inte världen går under^^. eller jag bloggar mera ikväll om inte världen går under!^^.  ajja nu får jag ju träffa världens underbaraste och sötaste hundar!!. även om dom är lite jobbiga ibland :). men nu är dom jätte snälla och bara tar det lungt, haha nu började Bosse och springa omkring xd. ajja pallar inte blogga, kanske bloggar senare vid åtta nio eller nå, eller ännu senare, men kommer iaf blogga de lovar jag, om jag lever assså^^. ajja hejrrå <3. sorry med inga bilder idag, kanske lite senare vettjah, men bara kanske, bara två minuter kvar nu ;o. <3 ajja vi ses väl kanske senare hejrrå "<3

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

;))<3

Hade jag inte kunnat vara med dig idag? ;o

2011-05-23 @ 17:55:41
URL: http://Johanssonthebest

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0