17 maj 2011, sorry att jag inte har bloggat ;b

Dag 6 - En person som alltid får dig må bra



Dag 7 - En dag du aldrig glömmer


du fattar ;p

Dag 8 - En bild från den här veckan

sorry men jag har ingen eftersom jag har varit sjuk så har jag bara kollat tv ;P.

Hejjsan ;).
sorry att jag inte har bloggat, men jag har varit sjuk så har inte gjort nå ;(.
iaf så känns det som att jag väger 15 kilo mindre och jag är skir hungrig nu för har inte ätit så mkt ;p.
iaf så tieep är jag lite yr men det går nog över snart, ajja nu ska jag ta och äta pizza och sen bara ta det lungt :D.
bjuder inte på nå bilder nu för jag is inte ladda ner dom från helgen men gör det imon eller nå :).
Hejrå !<3.

Kommentarer
Postat av: Felli<3

<3

2011-05-17 @ 19:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0