1/5-11

hejjsan !<3.
jag har inte hunnit blogga sorry ;).
men iaf så vettjah inte riktigt när jag vaknade men kanske halv tolv eller nå.
sen satt jag och chillade tieep till halv två eller nå. sen ringde jenny och vi for till gymme på flygplatsen.
och vi ska börja ett bättre liv ( asså hälsan tänker vi på ).  iaf så var det jätte bra att få träna för mej ;p.
vi var där i nästan två timmar. var hemma klockan 5 minuter över fyra och sen var det bara att duscha snabbt och äta en macka ut med hunden ( bosse) och sen gå med syrran och hanna till inveteringen som började fem. sen har jag varit där tills nu. eller var nyss på okq8 ;). jag fick iaf fyra hundra (y''..
nu sitter jag och bloggar och vettfan vars pappa och christin och syrran är ;o.
och hundarna dåe  xd. dom kommer nog snart :). tror jah.... iaf så ska jag väl snart äta mat tror jag och sen vettfan vad man ska göra. tror att jag går och lägger mej efter att ha tränat idag har gjort mej jätte trött ;).
brände ganska mycket med kalorier ( stavning? ). bjuder iaf på en bild ;) <3



sry att jag inte har roterat bilden men is inte ;). söte pi !<3


haha xd. !<3-


<3


;)<3


!<3
de var alla för idah ;)<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0