10 maj 2011

Hejjsan !<3.
just nu sitter jag och kollar lite DH och bloggar :).<3
idag har jag varit med Felicia och vi har haft ganska roligt!<3.
hahaha men jag fick sjukt ont i röver (ej nå misstolk !<3).
vettefan va jag ska göra nu menmen tieep kolla tv eller nå ;D<3.
imon blire skola och kanske vara med nån efter mamma har kollat i min iup-pärm.
haha jag är nog ganska körd när hon ser vad min träsljöds lärare har skrivit ;o. !
får han panik xD. eller hon kan inte bli sur eftersom jag verkligen hatar träslöjd!!.
imon har jag träslöjd faen vad sugit!. menmen måste typ jobba eftersom jag inte har jobbat nånting tp.
jag har inge  frånvara iaf, även om jag och ...... går ut från lektionerna och snackar med folk och massa skit x)..
inte för att jag är vän med henne nå mer, inte för att vi bråkar heller även om jag hatar henne sjukt mycket menmen.... iaf så har jag inte så mycket att blogga om men jag saknar iaf min älskling sjukt mycket !<3<3<3<3..
ajja på torsdag blir det iaf utveklingssamtal -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-!!!.. tror inte att det kommer sluta så bra eftersom jag typ alltid får skäll och jag hatar min lärare och hon hatar tp mej ?. hon är då jävligt sur mott mej och jag kanske inte lyssnar så bra xd. ajja vet inte om jag tieep ska till mamma nu eller om jag stannar här hos pappa kanske ? ;). kanske sover här jag vet faktiskt inte ;p. tror iaf att jag går till mamma:). imon ska jag och felicia tp kaxa med en person eller vad man nu ska säga, han ska iaf få igen sjukt mkt !!!.. jeffla sär barn!!. ajja bjuder på en bild !<3. har tieep inga bilder kvar menmen, får väl kanske ta en gammal eller nå, imon kan jag ladda ner bilder vettjah ?. om jag is eller hinner beror på om jag är med nån så kanske jag inte is ;). ajja hejrrå !!<333.



tog bah nån ;)<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0