Hejsan!♥

hejjsan nu sitter jag på min syrras dator bara för att xd♥
efter skolan gick jag till mamma och snackade .
efter det så gick jag hem till pappa .
här har jag inte gjort nåt typ ;P♥
när jag kom in i min syrras rum så sa hon : vettu vad de är för dag idag ?
jag : vet inte ? ;o.
hon: farfar fyller år idag ....
inte visste jag de ?.
;'(.
grattis farfar på 74 års dagen !.
även om du inte kan fira den med oss ..
saknar dej !♥♥
R.I.P    Allen johansson ..
hoppas  att du har det bra i himlen !!! ;)♥
det känns ändå inte som att du är död ?.
men det känns konstigt att inte träffa dig varje dag som jag alltid har gjort tills du dog .. ♥
jaja nu försöker jag inte tänka på det :D ♥..
hmm ?. vad kan jag göra ;P.
jaja slänger in nåra gammla bilder på mej ;)♥hahahaha fail på mej !♥
jaja gillade mitt hår iaf ;)♥


snäll syrra man har dåe !!! ;))


hahaha ska man garva ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0