Hejsan ;)<3

Hejj ;).
idag har jag inte gjort så mkt ?.
jag vaknade och plattade håret som vanligt..
sen drog jag och mötte pi och sen blev det skolan ;).
första timmen så hade vi sten . de var matte eller läsförståelse...
haha jag valde matte men jag och mina och sen Klant (felici ) satt och lyssnade musik (y''
haha jag kunde tieep inte tänka dåe så jag gjorde bara typ 3 tal ?.
sen vare rast och jag satt och höll på med mobilen ;P.
sen hade vi klassråd och bytte bänkplatser .. fick inte en bra plats asså ....
sen vare lunch och de var palt .. usch !!!
sen hade vi bad men vi fick gå upp mkt tidigare än vanligt (Y''..
sen drog jag fort till mammas jobb och tog pengar .
där träffade jag mina som inte hade hunnit åka till stugan ännu ...
sen drog jag till malmberget och sen hem ;).
sen vare bara att packa och åka till boden ..
när vi kom fram så åt vi mat och lite sånt :).
nu sitter dom och kollar film . även jag eller  inte just nu , men gjorde ;PP.
nu börjar jag att bli trött !.
haha klockan är inte änns 23:00 ..
fatta drygt menmen jag har somnat tieep 2 varje kväll/natt hela den här veckan ;D.
jaja ska kolla vad Christin och Bosse gör just nu hejrrå ;).
jag kan blogga mera imon om jag hinner ;).
aja men jag pallade inte marknaden det suger serri !!

Hejrrå ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0