Hejj ♥

hejsan nu sitter jag och försöker ringa Pi men hon svarar inte !.
idag blire nog skolan och sen vettjah inte ?.
kanske kompis eller först blire möte med rekton ;'(.
efter mötet får jag vara med nån om jag inte blir sur så de e väl bara att verka glad anntar jag ;)
nu pratade jag just med Pi och jag ska möta henne kvart i så hinner inte blogga så mycket ;P.
igår somnade jag där vid 2 tiden på natten så jag e lite trött just nu ;).
idag i skolan blire väl tråka ;).
men jag hoppas att jag har datan idag i skolan för då kan jag blogga ett snabbt inlägg kanske :D.
nu is jag inte skriva nåt på min andra blogg menmen ;)<3
Hejjrrrå nu blire att möta pi och dra till skolan ;)♥

Tack hanna för att du fixade min blogg ;)♥

bjuder på en bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0