hejj !<3

hejj ! ;D<3.
idag har jag inte gjort så mycket.
imorssé så satt jag och chillade .
sen så skulle jag vara med felicia .
vi skulle mötas på ett ungefär vid henne .
vi gick och snackade i mobilen.
hon ville inte gå förbi .... så hon gick en annan väg .
såklart in i skogen !. hon kom tillbaka till samma ställe som hon började xdd.
hon e min söta lilla klant xd<3.
sen gick vi till henne ;).
sen till mej ! <3.
sen till hanna och så gav jag henne en present sen tog jag pengar av min syrra och drog och köpte kladdkaka.
sen började vi äta halva var, men vi var så mätta att vi slängde den xdd.
sen tyckte vi att vi borde ha köpt energidryck ist !<3.
men vi köpte en klubba var ;).
sen drog vi till stacken xd<3.
där gjorde vi inte så mkt ;).
vi öppnade ett fönster och om de gick nån förbi där som de gjorde hela tiden så skrek jag: hej mormor eller morfar eller farmor eller mormor. beror på vem som kom. ibland skrek jag : hej mamma och pappa. fok bara stirrade upp i fönstret mendans jag gömde mej xd.
sen jag jag och spottade som en tok xd.
det var min dag men den underbara felicia !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0