hejj <3

 

hejj !<3

nu sitter jag och chattar och tråkar ;P .
jag är skit trött men skit i de , is ändå inte gå och lägga mej :D<3
imon/idag blire nog att vara med malin tror jag ;)).
<3 malin oskarsson <3
hmm . undra vad man kan göra nu dåe ?.
sitter bara i soffan och latar mej . fast har ändå inget bättre för mej .
aja undra va jag och malin kommer göra imon dåe ? ;)
kanske plinga som vanligt xDD .
fast folk kanske inte fattar hur jeffla roligt de e att tjuvplinga med malin !<3
hehe inte för att de finns nå ställe kvar att plinga på :/.
vi har plingat typ över allt !! .
fast de har ju varit skit roligt menemen ...
hahaha kan ju bli jagad igen .. eller inte derekt jagad menmen.
de e bara att ringa på nummer 14 ingen och säga att du heter Erika Johansson .
sen går du högt upp . om du e lat så kan du/ni ta hissen :D.. och kolla om någon kommer ut från sitt hem x)).
SEN MÅSTE DU VERKLINGEN KUTA NER FÖR ALLA TRAPPOR !! ta INTE hissen ett förslag !!. då kommer hon bara ifatt dej/ni .. jaja nu ska jag kanske sova vet inte riktigt . jag LOVAR att jag skriver innan jag går och lägger mej :D , bara för att xDD <3

Kommentarer
Postat av: malin

hähähääh! <3jenniferjohansson<3

2011-03-11 @ 11:35:25
URL: http://mmalinoskarsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer♥

hehe jag skrev aldrig nå mera x))♥



♥Malin Oskarsson♥

♥Malin Oskarsson♥

♥Malin Oskarsson♥

x

12000054

st

2011-03-13 @ 16:43:19
URL: http://johanssonjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0