hejj :)<3

Hejsan :)<3.
idag har jag gjort så mycket :).
imorse när jag vaknade tog jag datan och chattade lite och sånt ;) .
sorry att jag aldrig bloggar på morgonen men brukar inte ha lust att blogga när jag vaknar ;)
iaf så när jag vaknade så såg jag att jag hade fått ganska mycket sms!
men jag idas inte äns kolla vad de stog så sorry om jag dissade dom men var ganska lat x)).
sen gick jag upp efter ca 15 minuter :).
min syrra var hos hanna , för hon har sovit där.
pappa sov för han har jobbat natt .
och Christin var vaken och satt och åt frukost och satt vid datan :)
sen gick jag och nördade vi datan .
sen har jah bara chillat vid tv:n .
sen gick jag ut med bosse! det gick åt helvetet xD . jag höll på att ramla hela tiden !!
han är dragit uta helvetet xD !! ;).
sen gick jag till mamma med bosse :) .
han är juh en liten syck hund xD :)
sen gick jag hem igen :)
men höll på att tappa han på vägen hem men det gick bra iaf xd.
och nu sitter jag och chattar och musik :).
och skriver på bloggen såklart :)<3
sen vet jag inte vah ja ska göra sen ;).
syrran är hos frisan och Christin med så de är bara jag och pappa hemma ;).
har ingen anning vad han gör med jag sitter på mitt rum och är verkligen osc ! :)<3

Jaja jag skriver kanske mer senare =)<3
Hejjrå :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0