du är mitt allt, du får mej att andas, att leva och må bra.
du är värd mycket mer än vad du tror att du är.
du är som en ängel sänd från åvan !
du har ett leende av silver och ett hjärta av guld!
du är allt man vill ha, allt som man kan önska sej.
om jag aldrig träffat dej så hade jag nog inte funnits nu!
jag ångrar inte en sekund med dej!
att se dej le är nåt av de vakraste jag sett!
och nåt av de vakraste jag nånsin kommer att se!
att få se dej andas och må bra fyller mitt hjärta av glädje!
om du slutar andas så finns jag inte!
du är betyder så mycket för mej !
Du är den som får mej att leva och skratta o må bra!
du är söt och bra på alla sätt !
för dej fäller jag massvis med tårar!!!
du är mitt allt och utan dej finns inte jag  !!!!!
älskarejj !♥

 I
 ♥
U

you are my evrething !!!<3
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0