7 mars ;D

Hejj ;).
imorse var jag ganska seg och chillade vid datan lite, sry att ja inte bloggade men hade inte lust :)
sen har jag även fixat lite med min bakrunds bild :)<3
Den blev ganska bra :) .
såklart så är det bloggare på bakrunden ! ;)
jaja sen så drog jag och syrran på stan och köpte nåt åt hanna :) .
hon fyller 14 (fjortis) på torsdag :D<3.
sen så var jag med malin och vi tjuv plingade på alla dörrar typ x))<3.
det var iallfall jätte roligt xD<3
sen plingade vi på en skola för gamlingar ? .
sen sprang vi ner i källaren och gömde oss , men då hörde vi att dom sa : dom sprang nog ner i källaren , kom så går vi och tittar .
så jag och malin kutade fort upp till högsta våningen . där hörde man när dom gick ner i källaren och titta. sen stog vi bara och vänta . sen så gick dom tillbaka in så började vi gå ner men innan de så plingade vi högst upp och sen kutade vi längst ner . sen sprang malin och plinga på där vi redan hade plingat och dom hade gått och kollat efter oss i källaren . men just när hon plingade så öppnade dom dörren. vi kutade därifrån och sen gick vi och fortsätte plinga xd.
före vi gick dit så var på ett annat ställe och plingade och de är kod . men man kan ringa folk . så jag ringde jag till massa nummer men ingen svarade. men sen när vi skulle gå svarade någon . vi sa inget så dom/den la på . sen ringde jag till nummer 14 och sa : hej hade du kunnat öpnna ?. hon sa bara okej , jag öppnar.  så då gick vi in och plingade på alla dörrar och sen kutade vi ut därifrån . men sen ville vi in dit igen . då ringde vi nån igen och så sa jag: hej hade du kunnat öppna dörren ? . den personen sa : vem är de? . jag :  det är erika  kan du öppna?. hon : vem då erika. jag: erika johansson , kan du öppna `?. hon  : okej . jo jag öppnar :) .
hahaha fatta inte hur man kan gå på sånt x)).
jag gick vi till hägen och plinga och sen fick vi damp och när dom öppnade sa vi : bus eller godis . haha men ingen gav oss nå godis xD. en man sa bara : vad ska ni me de till ? . vi : till oss själv . han: jaha men då var de ju inget viktigt. haha fatta dumt . folk som bara öppnade dörren o sen stängde dörren va ju dum !!! . jag kanske ville ha godis ! . nog för att jag redan hade menmen . en man ville ge oss en apelsin ist !! HAHAHAHAHAH !!. sen gick jag hem och åt . det var mos och fisk !!! usch ! jag värmde lite mos och sen har jag bara suttit vid datan och chillat :D<3

Hejrrå ! <3 . kan kanske blogga lite mer ikväll :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0