10 mars ..

Hejj !!<3
idag har jag inte gjort så mkt ;)) .<3
imorse kom alex in och väckte mejh och frågade om jag skulle me till frisan och jag sa ja och gick och plattade håret och sånt ;)<3.
sen så satt jag där och kollat på i över en timme !!!.
Hon gjorde en blå slinga :D.
Sen gick jag på fiket och tog en macka o en dricka ;PP .
sen så var jag med malin ;). först gick vi och försökte komma in vart de e kod . vi ringde till nummer 14 som vanligt xd . hon öppnade porten och vi gick in ...
vi tog hissen till 3: ans våning och sen så såg vi nån komma . hon gick mot oss och vi sprang ner fort . sen stannade vi längst ner och kolla om nån kom . så såg vi henne komma och sprang fort därifrån ;).
sen gick vi till valmovägen (stavning?) och plingade på nåra hus xd. ingen märkte oss xdd. sen gick vi där vid mejh och plinga , ingen märkte oss som vanligt xd. sen så började vi kasta snö på varandra och sen snö klimpar xdd. vi blev skit blöta båda två .. sen stoppade jag snö i brevlådan hos nån tant xDD. jag tog även alla hund bajs påsar xDDDD . sen gick vi ner därifrån mot min skola ;). där så knuffade Malin ner mejh i snön !! xD. sen sa hon försten till trädet är bäst?. jjajja vi sprang mot trädet och sen var de bara att plumsa i snön xd. malin han först och jag var nergrävd i snön x)). sen gick in till badet för vi frös så mycket ;).
sen satt vi där i över en timme xd;) . sen gick jag hem och malin vettjah inte xDDDDDDDDD ;);););););)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0