skolan ;p.

hejssan ;).
nu sitter jag och felicia här i skolan och tieep läser ?.
njae men jag bloggar och hon läser lite?. trorjah.
vi lyssnar även på http://www.youtube.com/watch?v=ICaTsTkBPV8 ;).
ganska bra låt ;p.
ajja vettefan va jag ska göra idag ;d.
ska iaf vara med fello !. 
vi får väl hitta på nå skojj vettjah ;D. ( nepp ! inte misstolk !! ).
bjuder på en bild på ''min'' klant!! <3..


Älskar dej !<3


hon tyckte att jag skulle lägga ut den så ajja...


älskar dej!<3


älskar dej!<3


(Y'' !!<33

snygga vi är asså !<3
!<3


najs bild asså !<3


gammal bild ;p.<3


bara för att !<3

ajja nu ska jag och felicia jobba lite om ryssland ''/. hatar geografi ;p.
Hejjrrå !<3.

Kommentarer
Postat av: Felicia the best:D

Gud vad elak du är :'(

Älskar dig också!<3

2011-04-29 @ 11:14:14
URL: http://johanssonthebest.blogg.se/
Postat av: Johanssonthebestever!!

ahhaha ne.

!<3

2011-04-29 @ 21:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0