Ska till tjautjas me fello!<3

Hejjsan !<3.
nu sitter jag i felicia´s famn !<3.
( ej misstolk )..
nu sitter vi och lyssnar på http://www.youtube.com/watch?v=E1huzaE-P2U ..
igår var jag med fello !<3. rolig dag :D<3.
sen skulle hon hem till sin pappa och då for jag hem.
senare vi åtta tiden var jag med henne igen och vi hade roligt xd<3.
idag kom hon till mig vid nio tiden i morse.
sen dess har vi fixat oss och kollat the happinig.
en skräckfilm ;o..
haha jag gick iväg och sen kom jag tillbaka och då vare nån som hade hängt sej!
haha jag flög till soffan och tog en kudde!.
sen skulle vi ner och be mamma om pengar och då snackade vi om the ring eftersom det var en tv där nere!.
då öppnade mamma dörren!. haha jag tieep slutade andas snabbt och fello skrek!! ''HAHA''.
sen drog vi på affären och då kom det en jätte ful gubbe!. haha jag och fello började as garva!!!
sen så gick vi till okq8 och kollade om dom hade paranormal activity. iaf så hade dom 2:an . sen skulle vi hem. iaf när vi skulle öppna porten så stog det nån där!. vi blev skit rädda och skrek !. han bara börja garva !. faen va dummt. iaf så väntar vi nu på att min låsas pappa ska ringa och då drar vi till tjautjas !<3.
hejjråå!<3


gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0