saknar dej sjukt mycket !!!!♥♥♥

jag har inte haft lust att blogga sorry..
iaf så har jag varit i tjautjas ganska mycket i veckan p.g.a en sak xd.<3.
torsdag kväll var en av dom bästa kvällarna i mitt liv!!!!!.
fan asså!!! saknar dej så sjukt mycket gubben !♥♥♥♥♥♥
ETT JÄVLA HALV ÅR!!!!!! jag är serri jag klara mej inte utan dej !♥♥
när du skulle åka hem så.. visste jag inte vad jag skulle göra!.
ville aldrig släppa taget! vill aldrig att du skulle åka!
för dej kommer jag gråta miljontals tårar!!♥
skrev en dikt till dej !<3.

Älskar och saknar dej gubben!♥

Du är mitt allt!<3
att ha din kropp emot min i en underbar kram betyder mer än du annar.
det känns som, som att jag aldrig mer kommer få se dej,
kommer få känna din kropp emot min!
jag vet, vet att jag inte komer klara mej utan dej!
du är andra halvan av mitt hjärta!
fan oxå!!
varför måste det bli såhär?!.
jag älskar dej så sjukt mycket!
jag kan lova dej att jag gör allt för dej,
för att få ha dej i min närhet!
ILY GUBBEN!♥

den blev inte så bra men var ganska depp när jag skrev den!


bjuder väl på nåra bilder även om jag inte är på humör :'(.

och om den det handlar om läser de här så fattar du hur mycket jag älskar dej!♥


ser ut som färg men det e inte det. alla är ju ledsna ibland...


hittade bilden xd.


du sa ju att du gillade mina ögon !<3


<3


<3.

säger bara en sak!.
älskar dej sjukt mycket!<3<3<3

o

vi ses i sommar!!!♥♥.

pusspuss älskar dej !<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0