Kommit hem :D.<3

Hejjsan!<3.
nu har jah kommit hem :D.
jah har varit i tjutjas från igår till idah, jätte roligt!!<3.
hehe ingen kanske fattar varför menmen...
idah ska jah baara lixxom chilla?. trore :).
imon blire tjutjas iaf igen! jippi !<3.
felicia kanske följer om hon får för sina föräldrar ! .
hmm... hoppas :)...
igår var jag även i klubbis .. det är en stuga..
det var iaf jätte roligt :). fast sen blev jag jätte trött xd.
vi gick hem tieep vid ett tiden på natten assså.
oxå har jag även varit och ''grillat''. eller så inte.
dom andra grillade men inte jag inte.
jag har även haft hund krig x).
fast ingen fattar nog vad det är. bara dom som var där.
ikväll kanske felicia kommer och sover och sedan imon så åker vi till tjautjas vid 9 tiden på moron :).<3
ajja nu ska jag börja skriva en ny dikt :). den ska hetta: hur kan man vara så söt ?!♥
har även laddat ner lite bilder nu :). lägger ut nåra på bloggen !<3.


hehe jeffla snygg asså !<3.
gammal menmen. fjortis var man då..
blir bara en liten bild ;o. det e nå fel..


haha faen vad snygg asså!<3


jag och mina på dundret !<3 (y''. älskar min Minzii !<3<3

ajja nu ska jag gå och äta mat :).
imon ska alla äta blodpallt ;o. usch.....
ajja ses ;).
Hejss!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0