Hejjsan!<3. sorry att jag inte har bloggat på ett tag ;).<3<3.

Hejsan!<3.
idag har jag gjort jätte mycket!.  is inte skriva allt nu iaf =).
om inte alla vet så har jag ju ramlat och gjort illa knät. haha jag har förvärat det xD!.
hoppade hopp rep idag !!!!!!!!!. Hahahaha !<3. men det var jätte roligt. fast till slut årkade jag inte hoppa nå mer för mina ben var helt slut ;)!.
idag satt jag även och skrev en dikt på skolan. eller flera.
dom blev inte så bra menmen det är väl alltid nånting ;).
ajja nu bjuder jag på bilder och dikter ! :D<3'

 • Älskar dej så mycket!♥

det är bara dig jag vill ha, allt som jag vill,
 är att ha dej i en underbar kram, tänker på dig varje dag..
vad gick åt mig ?, jag älskar dig så!. fan också !!.
va ska jag gö?, för att få dig förstå ?!.
att det är dig jag vill ha, älskar dig mer än du annar,
 tänker på dig varje dag...
kanske lite svårt att ta åt sig men jag hoppas du förstår!


denna text handlar om : ...... !!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3!!


• Saknar och älskar dej sjukt mycket gmsn !<3.

Jag vill inte förstå. jag hoppas, hoppas att få se dig igen. värsta dagen i mitt liv!. fick bara veta det helt plösligt. 19/12-10 ''/. Jag viste inte hur jag skulle göra? hur skulle jag kunna klara mej utan min Elin gummsan Berglund. Du e mitt allt.  R.I.P!!!!<3<3<3. jag menar verkligen allt jag har sagt till dej!. Jag älskar dej faktiskt jätte mycket och jag kommer alltid att älska dej! ( som vän ). tror inte att jag nånsin kommer glömma det.. att du faktiskt gjorde det!! hur kunde du lämna mej själv?!. jag hade ingen !!. ingen som tröstade mej!. skulle till skolan dagen efter. fan vilket helvete det var ! . ville bara springa därifrån och gråta och aldrig nånsin komma tillbaka!. att få veta att du aldrig kommer tillbaka. vet inte vad jag ska säga. det var ett helvete... jag ville fan bara dö.. att dö några dagar före julafton.. det kan jag inte förlåta dej för ''/. jag ville inte riktigt fira. det var första julen utan farfar. jag har alltid ALLTID firat julafton med han!. men i år då fanns han inte. och nu detta ?!. fifan vilket helvete allt kan bli !!!!!. Då ville jag verkligen bara dö och aldrig mer komma tillbaka!!!. Du var så jävla underbar gummsan!!!!!<3<3.. VILL BARA ATT DU SKA VETA HUR MYCKET HAG ÄLSKAR DEJ GUMMSAN!<3. plus att det var sista gången jag nånsin har kallat någon ''gummsan'' . kommer aldrig mer kalla någon nåt sånt igen. allt blir bara fel då :'(.

texten handlar om min Elin ''gummsa'' Berglund!!<3<3<3<3<3


är lite depp över texten menmen lägger ut nåra bilder iaf...



älskar att fota mitt öga!<3


sa ju älskar!<3


älska!<3


Mej i skolan ;p<3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0