30/4-11

hejssan ;).
nu sitter jag hemma hos pappa och lyssnar musik och fönderar om man ska ringa ......
hmm?. tror inte att jag vågar xd ;). saknar han sjukt mycket iaf. idag har jag iaf varit med felli. vi var iaf på majbrasan ( stavning ? ). iaf så sög det så vi drog till lassa och gungade. ( inte misstolk! ).
det var iaf  ganska roligt ;). iaf så väntar jag på lite bilder från magnus vill serri ha dom sjukt mycket ! ;p.
ajja nu pallar jah inte blogga men jag bjuder iaf på lite bilder. dom flesta är nog gammla menmen...


haha jag såg ju helt sjuk ut " ;o


*host* sär *host*


;p


;p


jag i axxo ;).


min älsklings hund ligger nu och sover. så söt han är !<3.
bästa hunden ever= Rex !<3

Kommentarer
Postat av: Me<3

MEN JENNI!!!!!.

JAG SÅG JU UT SOM ETT SÄR! :'(

2011-04-30 @ 23:48:10
URL: http://johanssonthebest.blogg.se/
Postat av: Jennifer ;)

nono ;)<3

2011-05-03 @ 09:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0