:'(

fifan asså ;(! 
jag kommer serri inte kunna vänta ett halv år !. 
fan asså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
vem vet kanske åker tidigare och sen i sommar oxå!<3.
älskar dej sjukt mycket måste serri så se dej !.
räcker då fan inte att bara prata med dej i telefon!!
saknar dej sjukt mycket!!.
jag tycker att det här har varit jobbigt!!
har bara varit utan dej i 7 och en halv timme!!
tänk då ett halv år!. jag kommer vara så jävla depp!!!
I LOVE YOU SO DAMN MUCH !!♥
kommer nån dag älsklig de vettuh !!♥
vrf måste vi bo så jävla långt bort från varandra ?!.
vill fan inte bo i den här jävla bohållan!!!
ajja idah har jag tieep bara varit depp sen klockan kvart över ett !.
att se dej åka iväg. fifan asså,, jag vill bara ha dej ingen annan !!!!!!!!♥♥♥♥♥♥

bjuder på en bild :(...


bara för att xd!<3


bara för att xd!<3


bara för att xd!<3



ILY L....!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0